Zašto mijenjate sustav obračunavanja bodova?
Izmijenili smo način obračunavanja bodova kako bismo pojednostavili proces i kako bismo ti, kao članu ZOOCITY KLUB-a, pomogli da brže dođeš do nagrada. Novim sustavom skupljanja bodova, 10% popusta ostvaruješ već nakon potrošenih 100 eura, dok je ranije bilo potrebno potrošiti čak 130 eura za isti popust. Osim toga, uz računicu 1 bod za 1 potrošeni euro lakše je pratiti napredak u dobivanju nagrada. Svaka kupovina donosi ti nove bodove i tako brže dolaziš do novog popusta i stalno štediš uz ZOOCITY KLUB.
Stari način prikupljanja bodova nudio je popuste ovisno o bodovima, 5% popusta za 500 bodova ili 15% za 1500 bodova. Sada je samo 100 bodova za 10% popusta. Kako mi to koristi kao članu kluba?
Novi sustav prikupljanja bodova i ostvarivanja ušteda, osmišljen je kako bi ti omogućio brže i jednostavnije ostvarivanje popusta. Ranijim programom ZOOCITY KLUB-a, trebalo je potrošiti do 195 eura kako bi ostvarili maksimalni popust od 15%, a 130 eura za 10% popusta. Nema potrebe čekati i dugo skupljati bodove jer na ovaj način brže i češće dolaziš do popusta.
Koje stanje bodova će biti nakon 3.12. obzirom na novi način obračuna bodova?
Stanje bodova koje je važeće zaključno sa 2.12. u 22:00h će biti pretvoreno u novo stanje bodova. Bodovi će biti odmah dostupni za korištenje nakon napravljene konverzije. Računanje bodova će biti izračunato na način da će stanje bodova biti pomnoženo sa vrijednost boda do 2.12. (0,13eur) Primjer = NOVO STANJE bodova = STARO stanje bodova x vrijednost 1 boda odnosno 130 = 1000 x 0,13.
Zašto ste mijenjali pogodnost na 2 vreće suhe hrane?
Promjena ove pogodnosti usmjerena je na to da osigura popust na proizvode koje tvoj ljubimac već voli i koje redovno kupuješ. Kupovinom 2 iste vreće hrane ostvaruješ 20% uštede na drugu vreću, a ljubimcu osiguravaš zalihu hrane koju voli. Ukoliko se i dogodi promjena u njegovom izboru, kao član ZOOCITY KLUB-a možeš iskoristiti benefit povrata hrane pod uvjetom GARANCIJA OKUSA (uz predočenje računa unutar 10 dana i minimalno 80% sadržaja vreće hrane). Također, u našim mjesečnim akcijama uvijek možeš potražiti artikl na popustu ukoliko ljubimcu želiš ponuditi neki novi okus.
Zašto ste mijenjali pogodnosti na kupovini mokre hrane?
Ovom promjenom želimo omogućiti fleksibilnost i raznolikost u tvojoj kupnji. S obzirom da je ranije bilo moguće ostvariti popust na mokru hranu ako su artikli bili iz iste linije i za istu vrstu ljubimca, s novim poboljšanim programom od sada možeš kombinirati mokru hranu za razne ljubimce (pas, mačka) i kombinirati hranu iz različlitih linija (standardna, veterinarska) što ti daje više opcija i veću slobodu kombiniranja proizvoda unutar iste kupnje.
Zašto je došlo do promjene pogodnosti za kupovinu poslastica?
Prilagodbom popusta za kupovinu poslastica, članovi ZOOCITY KLUB-a i dalje ostvaruju 10% popusta na kupovinu 3 ili više poslastica za svog ljubimca, međutim novost je da sada kao član, možeš kombinirati poslastice i za različite životinje. Ovime smo vlasnicima s više vrsta ljubimaca omogućili praktičniju kupnju i osigurali da svoje ljubimce nagrade istovremeno, a da pritom ostvare i uštedu pri kupnji.
Korištenje rođendanskog popusta se može iskoristiti i u poslovnicama?
Uvijek pažljivo pratimo potrebe i želje naših članova i trudimo se na njih odgovoriti, a veliki broj članova ZOOCITY KLUB-a izrazio je želju za korištenjem rođendanskog popusta u poslovnici, a ne samo na webshopu. Stoga smo omogućili da rođendan svog ljubimca možeš proslaviti s 10% popusta, bilo u poslovnici ili na webshopu, baš onako kako ti najviše odgovara.
Kolika je vrijednost ZOOCITY boda?
ZOOCITY program prikupljanja bodova je jednostavan. 1 bod vrijedi 1eur. Ukoliko je račun iznosa 1,51 eur ostvaruju se 2 boda. Obračun bodova se radi iznad 0,50eur. Kako bi uštedjeli na kupnji potrebno je minimalno 100 bodova jer 100 bodova donosi 10% popusta na kupovinu po izboru. Bodovi se ne skupljaju na iznos poklon bona i posebnih artikala (Bosch bon i npr. knjiga).
Kada istječu ZOOCITY bodovi?
ZOOCITY bodovi vrijede unutar tekuće godine, najkasnije do 31.12. Prilikom trošenja bodova, najprije se oduzimaju prvi skupljeni bodovi. Ukoliko se bodovi ne iskoriste u navedenom roku (do kraja 31.12. tekuće godine), oni istječu. Svakako ćemo te obavijestiti o isteku bodova na vrijeme kako bi ih mogao/la iskoristiti.
Gdje mogu provjeriti trenutno stanje bodova?
Unutar svog profila na web stranici ZOOCITY-a. Svaki naš korisnik kod registracije unutar ZOOCITY KLUB-a ima pristup svom web profilu na kojem može provjeriti stanje bodova, napraviti online kupnju, kreirati svoju listu omiljenih artikala. Uvjet je da je prilikom registracije potvrđen web profil putem email poveznice koju smo poslali na uneseni email.
Mogu li prilikom kupnje koristiti više popusta odjednom?
Da, ali ne ukoliko se želi koristiti više popusta za isti artikl. Ukoliko je artikl snižen ili se koriste neke od pogodnosti ZOOCITY kluba (npr. popust na suhu hranu, popust na mokru hranu, pijesak, poslastice) onda se na te artikle dodatni popust prikupljenih bodova od 10% ne može koristiti.
- Kod kupnje više artikala mokre hrane ili poslastica od kojih je dio na akciji, a dio ne, moguće je iskoristiti popust 10% od prikupljenih bodova na nesnižene artikle ukoliko kupujete dovoljnu količinu. Na primjer kupovinom 15 artikala iz kategorije mokra hrana od čega je jedan okus na sniženju, a drugi nije – pogodnost za količinu mokre hrane će se obračunati na artikle koji nisu sniženi i na taj način štedite dvostruko - popustom za sve artikle i ostvarenjem novih bodova na ukupnu kupnju).
- Međutim ukoliko se koristi popust koji je vezan na količinu (poslastice ili mokra hrana) onda se može kombinirati popust i to tako da će popust ZOOCITY kluba biti obračunati na artikle koji nisu sniženi (npr. kupovina 15 artikala iz kategorije mokra hrana od čega je jedan okus na sniženju, a drugi nije – popust benefita za količinu mokre hrane će se obračunati na artikl koji nisu sniženi – na taj način se radi ušteda prilikom kupnje za artikle koje želiš a ostvaruju se bodovi na ukupnu kupnju s čime ostvaruješ popust prilikom sljedeće kupnje ukoliko je zbroj bodova na tvojoj kartici iznad 100)
Vrijede li pogodnosti ZOOCITY KLUB-a za jednu vrstu ljubimca? Imam psa i mačku te im želim kupiti artikle po posebnim uvjetima ZOOCITY kluba.
Pogodnosti ZOOCITY KLUB-a vrijede za sve ljubimce. Kod kupovine suhe hrane (pse i mačke), hrane (ptice, ribe, glodavci), pijeska, podloge za akvarije pogodnost vrijedi za kupnju dva istovjetna artikla (npr. dvije iste vreće hrane), dok pogodnost mokre hrane i poslastica možeš kombinirati za bilo koju vrstu ljubimca bitno je da imaš potrebnu količinu za popust (npr. 3 artikla mokre hrane za psa i 10 artikla mokre hrane za mačke – ostvaruje se popust od 10% na odabrane artikle (osim za artikle koji su već sniženi) ili 2 artikla poslastica za pse i 2 artikla za ptice – ostvaruje se popust od 10% na odabrane artikle iz kategorije poslastica).
Kako prestaje članstvo u ZOOCITY KLUB-u?
Članstvo u ZOOCITY KLUB-u prestaje isključivo na tvoj zahtjev ili u posebnim situacijama (npr. zloupotreba članstva ZOOCITY kluba ili neaktivno članstvo bez kupovine duže od 365 dana).