Česta pitanja i odgovori

Koji su uvjeti dostave na moju adresu?

Trošak dostave (za naručene proizvode u vrijednosti manjoj od 39 €) dodatno se obračunava 3,98 €. Vrijeme isporuke - narudžbe napravljene do 11 sati od ponedjeljka do petka na dostavu kreću isti dan i predviđena je isporuka unutar 1-3 radna dana. Narudžbe napravljene radnim danom nakon 11 sati na dostavu kreću sljedeći dan. Moguć je duži rok isporuke za narudžbe napravljene za vrijeme prodajnih akcija.

 

Koji su načini plaćanja?

Kreditnom ili debitnom karticom - mogućnost plaćanja na rate karticama Erste i PBZ banke (1-6 rata), pouzećem ili općom uplatnicom/virmanom.

 

Je li kartično plaćanje na ZOOCITY webshopu sigurno?

Da. Plaćanje je sigurno i šifrirano. Obrada osobnih podataka i podataka o broju kreditne kartice zaštićena je najvišim sigurnosnim standardima koje osigurava mStart sustav za on-line autorizaciju kreditnih kartica u skladu sa zahtjevima kartičara i kartičarskih brendova te PCI DSS standarda. Autorizacija i naplata kreditnih kartica radi se korištenjem sustava mStart za autorizaciju i naplatu kartica u realnom vremenu. Kako bi zaštita podataka bila potpunija, navedene povjerljive informacije o karticama (broj, datum isteka i CVV kod) ne pohranjuju se na serveru.

 

Je li moguće izdavanje R1 računa?

Za izdavanje R1 računa preko webshopa potrebno je nakon napravljene narudžbe javiti se na webshop@zoocity.hr s podacima o firmi.

 

Mogu li narudžbu napraviti telefonski?

Narudžbu nije moguće napraviti telefonski. Ukoliko imate problema sa naručivanjem, možete nam se obratiti na webshop@zoocity.hr

Ili telefonski na broj 01/2411-878 i 01/7897-916, ali samu narudžbu morate napraviti sami.

 

Koji su benefiti članstva u  ZOOCITY Klubu vjernosti?

Sve o ZOOCITY Klubu i benefitima koje možeš ostvariti pročitaj ovdje.

 

Kako mogu iskoristiti ZOOCITY bodove na web shopu?

Detaljno objašnjen postupak kako iskoristiti bodove pogledaj ovdje.

 

Kako mogu iskoristiti promo kod?

Detaljno objašnjen postupak kako iskoristiti promo kod pogledaj ovdje.

 

Zašto se moj promo kod ne obračunava?

Promo kodovi imaju različite uvjete za korištenje koji se komuniciraju prema kupcima prije slanja promo koda. Neki od mogućih uvjeta su:

  • potrebno je biti ulogiran u svoj profil
  • promo kod se odnosi samo na određene artikle (npr. na nesniženo)
  • ograničeno vrijeme trajanja, promo kod nije moguće koristiti nakon datuma za koji je komunicirano da je krajnji rok za korištenje
  • potrebno je zadovoljiti količinske uvjete (npr. popust se obračunava na 12 ili više komada)

 

Kako ću najlakše saznati za akcije na ZOOCITY web shopu?

Redovito provjeravajte naslovnu stranicu webshopa. Pretplatite se na naš newsletter na dnu početne stranice. Također, pratite nas na društvenim mrežama: Facebook i Instagram

 

Gdje mogu pronaći ZOOCITY poslovnice?

Sve ZOOCITY poslovnice možeš pronaći na našoj karti.