Koje su pogodnosti članstva u ZOOCITY Klubu?
Registracijom u ZOOCITY Klub ostvaruješ pravo na uštede prilikom kupnje u ZOOCITY poslovnicama ili na webshop-u, kao i na posebne akcije i programe koji su namijenjeni za članove Kluba. Osim navedenih popusta i pogodnosti na raspolaganju su ti veterinarski savjeti u svim našim poslovnicama ili online na koje ćemo ti vrlo rado i stručno odgovoriti. Ako neki artikl u trenutku online kupnje nije dostupan, možeš postaviti podsjetnik te ćemo te obavijestiti na e-mail čim je artikl ponovno dostupan.
Koji su podaci potrebni za registraciju?
Prilikom registracije na online pristupnici treba unijeti:
- email adresu
- ime i prezime
- adresu stanovanja
- broj mobitela
- podatke o ljubimcu (ime, datum rođenja i vrsta)
Zašto su potrebni svi ti podaci za registraciju?
Podaci su nam potrebni kako bismo ti slali personalizirane ponude na tvoju e-mail adresu ili broj telefona, kako bismo znali gdje paket treba poslati te kada je tvom ljubimcu rođendan da ga možemo iznenaditi.
Zašto je potrebno potvrditi e-mail adresu prilikom registracije?
Potvrda e-maila je nužna kako bi tvoj profil bio aktivan i vidljiv na stranici
www.zoocity.hr. Putem svog profila možeš provjeriti stanje bodova, napraviti sigurnu on-line kupnju, kreirati listu za kupnju i još mnogo toga.
Kako mogu promijeniti svoje podatke koje sam unio prilikom registracije?
Promjena podataka je dostupna svim našim korisnicima putem
Moj ZOOCITY profila na stranici
www.zoocity.hr. Preduvjet je da znaš svoje podatke koji su potrebni za prijavu (e-mail i lozinka).
Kako mogu skupljati bodove?
Svakom kupnjom u poslovnici ili na webshopu (ako si prijavljen/a u profil) skupljaju se bodovi (1 euro = 1 bod). Kad dostigneš određenu količinu bodova možeš ih zamijeniti za popust na ukupnu kupnju. Bodovi se skupljaju na ukupnu kupnju bez obzira jesu li artikli sniženi ili ne te na svaki račun bez obzira koristiš li pogodnosti ZOOCITY Kluba ili ne. Bodovi se bilježe na tvojoj kartici i nisu prenosivi na drugu osobu.
Kolika je vrijednost ZOOCITY boda?
ZOOCITY program skupljanja bodova je jednostavan. 1 bod vrijedi 1 euro. Ako je račun iznosa 1,51 eura ostvaruju se 2 boda. Obračun bodova se radi iznad 0,50 eura. Kako bi uštedjeli na kupnji potrebno je minimalno 100 bodova jer 100 bodova donosi 10% popusta na kupnju po izboru. Bodovi se ne skupljaju na iznos poklon bona i posebnih artikala.
Gdje i kako mogu iskoristiti svoje ZOOCITY bodove?
ZOOCITY bodove možeš iskoristiti prilikom prve sljedeće kupnje (u poslovnicama ili na webshop-u). Popust se može iskoristiti na artikle koji nisu sniženi ili nisu na posebnoj akciji, a ne obračunava se na živi program, knjige, već snižene artikla, artikle s posebnom cijenom ili poklon bon. Ako koristiš neke od dodatnih pogodnosti ZOOCITY Kluba npr. popust na suhu hranu, popust 10% od prikupljenih bodova se ne može koristiti.
Do kada vrijede moji ZOOCITY bodovi?
ZOOCITY bodovi vrijede unutar tekuće godine, najkasnije do 31.12. Prilikom trošenja bodova, najprije se oduzimanju prvi skupljeni bodovi. Ako se bodovi ne iskoriste u navedenom roku (do kraja 31.12. tekuće godine), oni se brišu. Svakako ćemo te obavijestiti o isteku bodova na vrijeme kako bi ih mogao/la iskoristiti.
Gdje mogu provjeriti trenutno stanje bodova?
Trenutno stanje bodova možeš provjeriti unutar svog ZOOCITY profila na web stranici. Svaki naš korisnik kod registracije unutar ZOOCITY Kluba ima pristup svom web profilu na kojem može provjeriti stanje bodova, napraviti online kupnju, kreirati svoju listu omiljenih artikala i još mnogo drugih mogućnosti. Uvjet da je prilikom registracije potvrđen web profil putem e-mail poveznice koju smo poslali na upisani e-mail.
Mogu li zamijeniti svoje ZOOCITY bodove za gotovinu?
Ne. Bodovi skupljeni kupovinama u ZOOCITY-u se mogu zamijeniti za popust prilikom kupovine u
ZOOCITY poslovnicama ili na webshopu.
Registran sam u ZOOCITY Klub odavno i ne znam svoje podatke, kako mogu doći do istih?
Ako znaš broj svoje kartice, možeš nam uvijek poslati upit na e-mail
[email protected] te ćemo ti odgovoriti na isti s uputom kako pristupiti svom profilu i kako ga ažurirati.
Što ako sam napravio registraciju svog profila u poslovnici, a nisam zapamtio/la e-mail?
Nema problema, javi nam se na e-mail
[email protected] i kolege iz korisničke podrške će ti napraviti ažuriranje profila s ispravnim podacima. Nakon promjene podatka u sustavu potrebno je potvrditi e-mail nakon kojeg ćeš imati mogućnost pristupiti svom profilu.
Kako mogu zaprimati novosti o akcijama i ponudama?
Zaprimanje novosti o akcijama, ponudama ili posebnim obavijestima članova ZOOCITY Kluba može biti poslano na registrirani e-mail ili broj telefona u obliku SMS-a, Viber ili WhatsApp poruke. Naravno ako ne želiš primati novosti uvijek se možeš odjaviti preko bilo kojeg kanala s kojeg ti je stigla obavijesti ili unutar svog profila odabrati opciju Moje pretplate i tamo napraviti odjavu. Svakako obrati pozornost da isključivanjem primanja obavijesti smanjuješ mogućnost pravovremene obavijesti o uštedama koje šaljemo našim korisnicima.
Vrijede li pogodnosti ZOOCITY Kluba i na ZOOCITY webshop-u?
Naravno, sve pogodnosti članstva ZOOCITY Kluba vjernosti se mogu koristiti i u našim
ZOOCITY poslovnicama i na našem webshop-u.
Mogu li prilikom kupnje koristiti više popusta odjednom?
- Moguće je. No, ako želiš koristit više popusta za isti artikl to nije moguće. Ako je artikl snižen ili se koriste neke od pogodnosti ZOOCITY Kluba (npr. popust na suhu hranu, popust na mokru hranu, pijesak, poslastice) onda se na te artikle dodatni popust prikupljenih bodova od 10% ne može koristiti.
- Kod kupnje više artikala mokre hrane ili poslastica od kojih je dio na akciji, a dio ne, moguće je iskoristiti popust 10% od prikupljenih bodova na nesnižene artikle ako kupuješ dovoljnu količinu. Na primjer, kupovinom 15 artikala iz kategorije mokra hrana od čega je jedan okus na sniženju, a drugi nije - pogodnost za količinu mokre hrane će se obračunati na artikle koji nisu sniženi i na taj način štedite dvostruko - popustom za sve artikle i ostvarenjem novih bodova na ukupnu kupnju.
- Međutim ako se koristi popust koji je vezan na količinu (poslastice ili mokra hrana) onda se može kombinirati popust i to tako da će popust ZOOCITY Kluba biti obračunati na artikle koji nisu sniženi (npr. kupovina 15 artikala iz kategorije mokra hrana od čega je jedan okus na sniženju, a drugi nije – popust benefita za količinu mokre hrane će se obračunati na artikl koji nisu sniženi – na taj način se radi ušteda prilikom kupnje za artikle koje želiš a ostvaruju se bodovi na ukupnu kupnju s čime ostvaruješ popust prilikom sljedeće kupnje ukoliko je zbog bodova na tvojo kartici iznad 100)
Mogu li kao član ZOOCITY Kluba dobiti plastičnu karticu?
U ovom trenutku ne, ali osluškujemo potrebe naših članova tako da pripremamo novosti za sve članove koji će htjeti koristiti svoju karticu kroz razne kanale. U svakom personaliziranom e-mailu kojeg ti šaljemo nalazi se BarKod tvoje kartice ZOOCITY Kluba te skeniranjem iste na prodajnom mjestu skupljaš bodove prilikom svake kupnje.
Kako prestaje članstvo u ZOOCITY KLUB-u?
Članstvo u ZOOCITY Klubu prestaje isključivo na tvoj zahtjev ili u posebnim situacijama (npr. zloupotreba članstva ZOOCITY Kluba ili neaktivno članstvo bez kupovine duže od 365 dana).
Vrijede li pogodnosti ZOOCITY Kluba vrijede jednu vrstu ljubimca? Imam psa i mačku te im želim kupiti artikle po posebnim uvjetima ZOOCITY Kluba.
Pogodnosti ZOOCITY Kluba vrijede za sve ljubimce. Kod kupovine suhe hrane (pse i mačke), hrane (ptice, ribe, glodavci), pijeska, podloge za akvarije pogodnost vrijedi za kupnju dva istovjetna artikla (npr. dvije iste vreće hrane), dok pogodnost mokre hrane i poslastica možeš kombinirati za bilo koju vrstu ljubimca bitno je da imaš potrebnu količinu za popust (npr. 3 artikla mokre hrane za psa i 10 artikla mokre hrane za mačke – ostvaruje se popust od 10% na odabrane artikle (osim za artikle koji su već sniženi) ili 2 artikla poslastica za pse i 2 artikla za ptice – ostvaruje se popust od 10% na odabrane artikle iz kategorije poslastica).
Hoću li zaprimati posebne pogodnosti za svog ljubimca (rođendan ljubimca)?
Kupon za rođendan ljubimca se šalje svakom korisniku na njegov registrirani e-mail. Svaki korisnik je dužan prijaviti promjenu e-maila kako bi se osiguralo nesmetano slanje kupona prema korisniku. Kupon je dostupan i u profilu svakog korisnika te se kao takav može koristiti prilikom kupnje na webshopu ili u samoj poslovnici. Vrijednost kupona je 10% ukupne kupnje u kojoj se kupon iskorištava te vrijedi 60 dana od primitka, odnosno rođendana ljubimca. Imaš pravo na jedan kupon godišnje.