ZOOCITY KLUB

 

 

Učlani se u ZOOCITY KLUB ili ažuriraj svoje podatke i osvoji 1000 loyalty bodova!                                                                                                       

 

Ako još nisi član ZOOCITY KLUBA, učlani se i ostvari 1000 loyalty bodova što ti odmah donosi 10% popusta na prvu kupnju.
 

  Učlani se klikom --> OVDJE!

 

   Postojeći si član ZOOCITY KLUBA i nisi još ažurirao svoje podatke. Iskoristi priliku samo do 31.12., ažuriraj svoje podatke i osvoji 1000 bodova.
 

   Ažuriraj se klikom -->  OVDJE!

 

*ako ne znaš broj svoje ZOOCITY kartice slobodno možeš kontaktirati našu korisničku službu ili provjeriti s našim djelatnicima u trgovinama

 

   Pogodnosti ZOOCITY kluba:

  • Super pogodnosti za članove 1 kn = 1 bod
  • Neograničeno trajanje bodova
  • Baš svaka kupnja donosi bodove
  • 500 bodova = 5% popusta
  • 1.000 bodova = 10% popusta
  • 1.500 bodova = 15% popusta

 

 

Kako iskoristiti ZOOCITY bodove i ostvariti popust na web shopu?

1) izaberi artikle i ubaci u košaricu

2) klikom na "Završi narudžbu" ideš na stranicu "Naplata"

 

4) Na stranici "Naplata" prvo upišeš podatke za dostavu i klik na "Sljedeće"

 

5) Klikom na "Sljedeće" ideš na stranicu Naplata - Pregleda i plaćanje. Na ovoj stranici koristiš ZOOCITY KLUB bodove na način:

 a) klikom na "ISKORISTI SVOJE ZOO CITY BODOVE" otvara se dodatno polje gdje biraš koliko bodova želiš iskoristiti.

 b) ovisno o broju bodova koje si skupio, bit će ti ponuđeno za iskoristiti 500, 1000 ili 1500 bodova

 c) nakon odabira broja bodova koje koristiš - cijena u košarici će se umanjiti 

 d) za završetak narudžbe je još potrebno odabrati način plaćanja, prihvatiti Opće uvjete Internet trgovine i klikom na "Naruči" narudžba je napravljena.

 

*ZOOCITY KLUB bodove nije moguće koristiti kod već sniženih artikala, niti kombinirati s drugim promo kodovima

 

Sve o pravilima ZOOCITY KLUBA pročitaj ovdje.                                    

                                             

   Tvoj ZOOCITY

Pogodnosti za članove ZOOCITY KLUB-a



Često postavljena pitanja

Koje su pogodnosti članstva u ZOOCITY KLUB-u?

Registracijom u ZOOCITY KLUB ostvaruješ pravo na uštede prilikom kupnje u ZOOCITY poslovnicama ili na webshop-u, kao i na posebne akcije i programe koji su namijenjeni za članove kluba. Osim navedenih popusta i pogodnosti na raspolaganju su ti veterinarski savjeti u svim našim poslovnicama ili online na koji ćemo ti vrlo rado i stručno odgovoriti. Ukoliko neki artikl u trenutku online kupnje nije dostupan, možeš postaviti podsjetnik te ćemo te obavijestiti na email čim je artikl opet dostupan.

Koji su podaci potrebni za registraciju?

Prilikom registracije na online pristupnici treba unijeti email adresu, ime i prezime, adresu stanovanja, broj mobitela i podatke o ljubimcu (ime, datum rođenja i vrsta)

Zašto su potrebni svi ti podaci za registraciju?

Podaci su nam potrebni kako bi ti slali personalizirane ponude na tvoju email adresu ili broj telefona, kako bi znali gdje paket treba poslati i kako bi znali kad je tvom ljubimcu rođendan da ga možemo iznenaditi.

Zašto je potrebno potvrditi email adresu prilikom registracije?

Potvrda email je nužna kako bi tvoj profil bio aktivan i vidljiv na stranici www.zoocity.hr. Putem svog profila možeš provjeriti stanje bodova, napraviti sigurnu on-line kupnju, kreirati listu za kupnju.

Kako mogu promijeniti svoje podatke koje sam unio prilikom registracije?

Promjena podataka je dostupna svim našim korisnicima putem Moj ZOOCITY profila na stranici www.zoocity.hr. Preduvjet je da znaš svoje podatke koji su potrebni za prijavu (email i lozinka).

Kako mogu skupljati bodove?

Svakom kupnjom u poslovnici ili na webshopu (ukoliko si prijavljen/a u profil) skupljaju se bodovi (1eur = 1 bod). Kad dostigneš određenu količinu bodova možeš ih zamijeniti za popust na ukupnu kupovinu. Bodovi se skupljaju na ukupnu kupovinu bez obzira jesu li artikli sniženi ili ne, te na svaki račun bez obzira koristite li pogodnosti kluba ili ne! Bodovi se bilježe na kartici korisnika i nisu prenosivi na drugu osobu.

Kolika je vrijednost ZOOCITY boda?

ZOOCITY program prikupljanja bodova je jednostavan. 1 bod vrijedi 1eur. Ukoliko je račun iznosa 1,51 eur ostvaruju se 2 boda. Obračun bodova se radi iznad 0,50eur. Kako bi uštedjeli na kupnji potrebno je minimalno 100 bodova jer 100 bodova donosi 10% popusta na kupovinu po izboru. Bodovi se ne skupljaju na iznos poklon bona i posebnih artikala (Bosch bon i npr. knjiga).

Gdje i kako mogu iskoristiti ZOOCITY bodove?

ZOOCITY bodove možeš iskoristiti prilikom prve sljedeće kupnje (u poslovnicama ili na webshop-u). Popust se može iskoristiti na artikle koji nisu sniženi ili nisu na posebnoj akciji, a ne obračunava za živi program, knjige, već snižene artikla, artikle sa posebnom cijenom ili poklon bon. Ukoliko koristite neke od dodatnih pogodnosti ZOOCITY KLUB-a npr. popust na suhu hranu, popust 10% od prikupljenih bodova se ne može koristiti.

Kada istječu ZOOCITY bodovi?

ZOOCITY bodovi vrijede unutar tekuće godine, najkasnije do 31.12. Prilikom trošenja bodova, najprije se oduzimanju prvi skupljeni bodovi. Ukoliko se bodovi ne iskoriste u navedenom roku (do kraja 31.12. tekuće godine), oni istječu. Svakako ćemo te obavijestiti o isteku bodova na vrijeme kako bi ih mogao/la iskoristiti.

Gdje mogu provjeriti trenutno stanje bodova?

Unutar svog profila na web stranici ZOOCITY-a. Svaki naš korisnik kod registracije unutar ZOOCITY KLUB-a ima pristup svom web profilu na kojem može provjeriti stanje bodova, napraviti online kupnju, kreirati svoju listu omiljenih artikala. Uvjet da je prilikom registracije potvrđen web profil putem email poveznice koju smo poslali na uneseni email.

Da li mogu zamijeniti svoje ZOOCITY bodove za gotovinu?

Ne. Bodovi skupljeni kupovinama u ZOOCITY-u se mogu zamijeniti za popust prilikom kupovine u ZOOCITY poslovnicama ili na webshopu.

Registran sam u ZOOCITY KLUB odavno i ne znam svoje podatke

Ukoliko znaš broj svoje kartice, možeš nam uvijek poslati upit na email (webshop@zoocity.hr) te ćemo ti odgovoriti na isti sa uputom kako pristupiti svom profilu i kako ga ažurirati.

Što ako sam napravio registraciju svog profila u poslovnici a nisam ostavio email?

Nema problema, javi nam se na email webshop@zoocity.hr i kolege iz korisničke podrške će ti napraviti ažuriranje profila s ispravnim podacima. Nakon promjene podatka u sustavu potrebno je potvrditi email nakon kojeg ćeš imati mogućnost pristupiti svom profilu na stranici www.zoocity.hr.

Kako primam novosti o akcijama i ponudama?

Primanje novosti o akcijama, ponudama ili posebnim obavijestima članova ZOOCITY KLUB-a može biti poslano na registrirani email ili broj telefona u obliku SMS-a, Viber ili WhatsApp poruke. Naravno ukoliko ne želiš primati novosti uvijek se možeš odjaviti preko bilo kojeg kanala s kojeg ti je stigla obavijesti ili unutar svog profila odabrati opciju Moje pretplate i tamo napraviti odjavu.Svakako obrati pozornost da isključivanjem primanja obavijesti smanjuješ mogućnost pravovremene obavijesti o uštedama koje šaljemo našim korisnicima.

Vrijede li pogodnosti ZOOCITY KLUB-a i na ZOOCITY webshop-u?

Naravno, sve pogodnosti članstva ZOOCITY KLUB-a vjernosti se mogu koristiti i u našim poslovnicama i na našem webshop-u.

Da li prilikom kupnje mogu koristiti više popusta odjednom?

Da, ali ne ukoliko se želi koristit više popusta za isti artikl. Ukoliko je artikl snižen ili se koriste neke od pogodnosti ZOOCITY KLUB-a (npr. popust na suhu hranu, popust na mokru hranu, pijesak, poslatice) onda se na te artikle dodatni popust prikupljenih bodova od 10% ne može koristiti. - Kod kupnje više artikala mokre hrane ili poslastica od kojih je dio na akciji, a dio ne, moguće je iskoristiti popust 10% od prikupljenih bodova na nesnižene artikle ukoliko kupujete dovoljnu količinu. Na primjer kupovinom 15 artikala iz kategorije mokra hrana od čega je jedan okus na sniženju, a drugi nije – pogodnost za količinu mokre hrane će se obračunati na artikle koji nisu sniženi i na taj način štedite dvostruko - popustom za sve artikle i ostvarenjem novih bodova na ukupnu kupnju). - Međutim ukoliko se koristi popust koji je vezan na količinu (poslastice ili mokra hrana) onda se može kombinirati popust i to tako da će popust ZOOCITY KLUB-a biti obračunati na artikle koji nisu sniženi (npr. kupovina 15 artikala iz kategorije mokra hrana od čega je jedan okus na sniženju, a drugi nije – popust benefita za količinu mokre hrane će se obračunati na artikl koji nisu sniženi – na taj način se radi ušteda prilikom kupnje za artikle koje želiš a ostvaruju se bodovi na ukupnu kupnju s čime ostvaruješ popust prilikom sljedeće kupnje ukoliko je zbog bodova na tvojo kartici iznad 100)

Da li kao član dobijem plastičnu karticu

U ovom trenutku ne, ali osluškujemo potrebe naših članova tako da pripremamo novosti za sve članove koji će htjeti koristiti svoju karticu kroz razne kanale. U svakom personaliziranom email-u kojeg ti šaljemo nalazi se BarKod tvoje kartice ZOOCITY KLUB-a te skeniranjem iste na prodajnom mjestu skupljaš bodove prilikom svake kupnje.

Kako prestaje članstvo u ZOOCITY KLUB-u?

Članstvo u ZOOCITY KLUB-u prestaje isključivo na vaš zahtjev ili u posebnim situacijama (npr. zloupotreba članstva ZOOCITY KLUB-a ili neaktivno članstvo bez kupovine duže od 365 dana).

Da li pogodnosti ZOOCITY KLUB-a vrijede za jednu vrstu ljubimca? Imam psa i mačku te im želim kupiti artikle po posebnim uvjetima ZOOCITY KLUB-a.

Pogodnosti ZOOCITY KLUB-a vrijede za sve ljubimce. Kod kupovine suhe hrane (pse i mačke), hrane (ptice, ribe, glodavci), pijeska, podloge za akvarije pogodnost vrijedi za kupnju dva istovjetna artikla (npr. dvije iste vreće hrane), dok pogodnost mokre hrane i poslastica možeš kombinirati za bilo koju vrstu ljubimca bitno je da imaš potrebnu količinu za popust (npr. 3 artikla mokre hrane za psa i 10 artikla mokre hrane za mačke – ostvaruje se popust od 10% na odabrane artikle (osim za artikle koji su već sniženi) ili 2 artikla poslastica za pse i 2 artikla za ptice – ostvaruje se popust od 10% na odabrane artikle iz kategorije poslastica).