Opći uvjeti internetske trgovine

Osnovni podaci o prodavatelju

Naziv: UNCONDITIONAL d.o.o. društvo za unutarnju i vanjsku trgovinu

Sjedište: Radnička cesta 177, 10 000 Zagreb

Adresa zagrebačke centrale: Radnička cesta 177, 10 000 Zagreb

Društvo je upisano u registar Trgovačkog suda u Zagrebu

Poslovna banka: Erste&Steiermarkische banka d.d., Zagreb, žiro račun: 2402006-1500025863

Temeljni kapital 99.542,11 EUR uplaćen u cijelosti

MBS: 060087569

IBAN: HR6024020061500025863

OIB: 35671195874

Uprava: Edvard Varda, Hana Vidošević, Momir Petrović

Tel. broj: 01/2411-878

email: webshop@zoocity.hr

Adresa za dostavu pošte: Radnička cesta 177, 10 000 Zagreb

 

Molimo da se prije početka korištenja usluga internetske trgovine (usluga) na internetskoj stranici www.zoocity.hr (dalje u tekstu: Stranica) društva UNCONDITIONAL d.o.o. sa sjedištem u Zagrebu, Radnička cesta 177, OIB: 35671195874, (UNCONDITIONAL) upoznate s Općim uvjetima internetske trgovine. Imate li kakvih pitanja ili nejasnoća vezanih uz uvjete korištenja, molimo obratite se na adresu e-pošte webshop@zoocity.hr. Ovi uvjeti internetske trgovine definiraju postupak naručivanja, plaćanja, isporuke i reklamacije proizvoda ponuđenih na internetskoj stranici. Isporučitelj (prodavatelj) proizvoda ponuđenih u internetskoj trgovini ZOOCITY je UNCONDITIONAL d.o.o., a kupac robe je posjetitelj internetskog kataloga koji odabere barem jedan proizvod, popuni elektronski obrazac za narudžbu i pošalje ga prodavatelju.

Korištenjem usluge Internet trgovine i/ili narudžbom putem Stranice prihvaćate ove Opće uvjete internetske trgovine i Opće uvjete internetske stranice dostupne ovdje, kao i sva ostala pravila i uvjete korištenja usluga UNCONDITIONAL-a koja se primjenjuju u trenutku korištenja istih. Ako se ne slažete s navedenim, molimo nemojte koristiti usluge odnosno Stranicu.

Sklapanje ugovora o kupoprodaji putem internet stranice www.zoocity.hr regulirano je u skladu sa zakonskim odredbama uzimajući u obzir naročito interpretativni učinak direktiva i uredaba Europske unije. Sklapanje ugovora putem web stranice www.zoocity.hr predstavlja sklapanje ugovora na daljinu.

Ovi Opći uvjeti poslovanja predstavljaju i predugovornu obavijest kada ugovor o kupoprodaji sklapa potrošač, odnosno svaka fizička osoba koja sklapa pravni posao ili djeluje na tržištu izvan svoje trgovačke, poslovne, obrtničke ili profesionalne djelatnosti, te ukoliko se ugovor sklapa između trgovca i potrošača u okviru organiziranog sustava prodaje ili pružanja usluge bez istodobne fizičke prisutnosti trgovca i potrošača na jednome mjestu pri čemu se do trenutka sklapanja ugovora te za sklapanje ugovora isključivo koristi jedno ili više sredstava daljinske komunikacije.
 
Sredstva daljinske komunikacije jesu sva sredstva koja se bez istodobne fizičke prisutnosti trgovca i potrošača mogu koristiti za sklapanje ugovora na daljinu, kao što su internet i elektronička pošta.

Sadržaj web stranice www.zoocity.hr je dostupan na hrvatskom jeziku.

Službeni jezik za sklapanje ugovora o kupoprodaji je hrvatski jezik. Na sklopljene ugovore o kupoprodaji primjenjuje se hrvatsko pravo. 

Ako je bilo koji dio ovih Općih uvjeta poslovanja suprotan (ili postane suprotan) prisilnim propisima primjenjuju se odredbe tih prisilnih propisa.

UNCONDITIONAL ulaže svaki razuman napor da svoje obveze iz ovih Općih uvjeta ispuni uredno i na vrijeme. Pritom, UNCONDITIONAL ne odgovara za svako neispunjavanje obveza prouzrokovano izvanrednim okolnostima (višom silom). 

Ugovor o kupnji proizvoda u ime i za račun maloljetnika ili potpuno poslovno nesposobne osobe mogu sklopiti samo njihovi zakonski zastupnici, a djelomično poslovno sposobne osobe mogu sklopiti ugovor samo uz suglasnost njihova zakonskog zastupnika.

Ulažemo u razvoj procesa davanja recenzija. Naše recenzije podliježu procesu provjere identiteta korisnika, te ulažemo napore da objavljene recenzije potječu od potrošača koji su proizvod doista koristili ili kupili. Ne prakticiramo niti potičemo podnošenje lažnih potrošačkih recenzija ili preporuka, ili naručivanje od druge pravne ili fizičke osobe da ih podnese, ili pogrešno predstavljanje potrošačkih recenzija ili društvenih preporuka radi promocije proizvoda. Na recenzije ostavljene putem Google i Facebook računa, nemamo utjecaj te ne možemo utjecati na njihove tehničke postavke u pogledu verifikacije identiteta korisnika koji daju recenzije.

 

 

Registracija korisnika i članstvo u klubu

  1. Registracija se sastoji od ispunjavanja osnovnih podataka: e-mail adresa, lozinka, ime, prezime, spol, adresa, broj mobitela, datum rođenja i podataka o maksimalno 3 ljubimca (vrsta ljubimca, ime, datum rođenja), a uz pomoć prikupljenih podataka UNCONDITIONAL unapređuje uslugu sukladno potrebama korisnika. Adresa korisnikove e-pošte njegovo je korisničko ime. Registrirani korisnik, odnosno član ZOOCITY KLUBA može obavljati kupovinu putem svog korisničkog računa.
  2. Registracija omogućuje čuvanje podataka o započetim narudžbama i naknadan pregled poslanih narudžbi.
  3. Ako ste već postali član Kluba registracijom na prodajnom mjestu, prilikom registracije on-line možete zatražiti spajanje svog offline i online račun slanjem e-maila na: webshop@zoocity.hr, kako bi zbrojili bodove ostvarene prilikom kupnje na prodajnom mjestu i u internetskoj trgovini.
  4. Ako na Vašu adresu e-pošte nekoliko minuta nakon registracije ne dođe aktivacijska e-poruka, molimo provjerite pretinac neželjene pošte ili kontaktirajte administratora na webshop@zoocity.hr ili na broj telefona: 01 2411 878. Na raspolaganju smo Vam od ponedjeljka do petka od 08 do 16 sati.
  5. Kupnjom u svojstvu člana ZOOCITY KLUBA VJERNOSTI prikupljate bodove i ostvarujete popuste:
    Iznad 500 bodova = 5% popusta
    Iznad 1000 bodova = 10% popusta
    Iznad 1500 bodova = 15% popusta
  6. U svrhu obračuna ZOOCITY KLUB bodova dovoljno je da kao član kluba navedete svoje ime i prezime ili predočite članski broj s pristupnice prilikom kupnje u poslovnicama prodavatelja ili se prijavite u sustav sa svojim korisničkim imenom i lozinkom, a bodovi koje kasnije možete iskoristiti za određene pogodnosti bit će pridodani na Vaš korisnički račun,
  7. Popusti se ne odnose na proizvode na akcijskoj prodaji. Prilikom kupnje u web shopu, bodovi se ne obračunavaju na iznose cijene dostave i iznose fiksne dostave (trošak doplate web narudžbe za određene proizvode) te se bodovi ne obračunavaju na iznos poklon bona (Bosch bon i sl.)
     

Korištenje Usluge i narudžba

  1. Kupnja putem usluge vrši se tako registrirani korisnik ili gost naručuje dostupne proizvode (proizvodi) koje bira na temelju fotografije i osnovnog opisa. Fotografije su ilustrativne prirode te ne moraju uvijek i u svim detaljima odgovarati dostupnim proizvodima. S obzirom na mogućnost individualnog podešavanja postavki zaslona računala, razlike u načinima na koje ljudsko oko percipira boje i sl., UNCONDITIONAL ne jamči potpunu sukladnost boja proizvoda s bojama prikazanima na zaslonu računala. Prilikom eventualne reklamacije ne možete se pozvati na fotografiju proizvoda ako uz nju stoji opis "razne boje", "razni okusi", "razne veličine", "razni oblici" i slični navodi koji podrazumijevaju da se proizvod može razlikovati od slike.
  2. Narudžbu je moguće izvršiti kao član ZOOCITY KLUBA koji je registrirani korisnik ili kao posjetitelj internetske stranice (gost). Za predaju narudžbe bez registracije korisničkog računa (bez članstva u ZOOCITY KLUBU) potrebno je dati UNCONDITIONAL-u sljedeće osobne podatke: ime, prezime, datum i godina rođenja, broj mobilnog telefona, adresu i e-mail adresu. Registrirani korisnici prilikom predaje narudžbe daju podatke o svom korisničkom imenu i lozinki, a ostale podatke predali su UNCONDITIONAL-u prilikom registracije za članstvo u ZOOCITY KLUBU na stranici www.zoocity.hr, sukladno Općim uvjetima korištenja internetske stranice i programa vjernosti. Informacije i detalje o obradi osobnih podataka dostupni su u Izjavi o privatnosti te Vas molimo da se upoznate s odredbama iste prije davanja bilo kakvih osobnih podataka.
  3. Naručivanje robe moguće je 24 sata na dan, 7 dana u tjednu. Narudžbe se obrađuju od ponedjeljka do petka od 08.00 do 15.00 sati. Proizvode birate iz kataloga internetske trgovine ZOOCITY (www.zoocity.hr) koji je uređen prema vrsti kućnih ljubimaca (psi, mačke, ribe, glodavci i sl.), kategoriji proizvoda (hrana, oprema i sl.), cijeni itd. po izboru internetske trgovine ZOOCITY. Ponuda se neprekidno nadopunjava.
  4. UNCONDITIONAL ne odgovara za troškove korištenja računalne opreme i telekomunikacijskih usluga potrebnih za pristup usluzi.
  5. Narudžba proizvoda vrši se elektronskim putem. Klikom miša na ikonu "Dodaj u košaricu" odabrani proizvod sprema se u potrošačku košaricu. Klikom na ikonu košarice mogu se pregledati svi odabrani proizvodi, a klikom na ikonu "Naruči" dovršava se narudžba. Proizvodi su naručeni u trenutku kad prođu cijeli postupak narudžbe.
  6. Stavljanjem proizvoda u košaricu proizvod nije rezerviran.
  7. U obrascu za kupnju postoji opcija za upis drugačije adrese dostave. Ako kupac označi polje Moja adresa naplate i dostave je ista podrazumijeva se da je adresa za isporuku jednaka adresi naručitelja/platitelja.
  8. Na adresu e-pošte bit će poslana potvrda narudžbe naslovljena "ZOOCITY: potvrda narudžbe" koja potvrđuje da je narudžba zaprimljena, s podacima o: UNCONDITIONAL-u kao prodavatelju i osobi kojoj se mogu podnositi prigovori;
    • Naručenim proizvodima i njihovom nazivu;
    • Cijeni proizvoda, uključujući sva porezna i druga davanja;
    • Troškovima dostave proizvoda;
    • Odabranom načinu plaćanja
  9. Nakon primljene narudžbe, administrator provjerava sve stavke narudžbe i dostupnost artikala.
  10. U slučaju da UNCONDITIONAL iz bilo kojeg razloga nije u mogućnosti isporučiti neki od naručenih proizvoda, s Vama će, telefonom ili elektroničkom porukom, stupiti u kontakt operater u svrhu dogovora o isporuci zamjenskog proizvoda ili eventualnog otkazivanja naručenog proizvoda.
  11. Ako niste zaprimili potvrdu narudžbe putem e-pošte u roku od 24 sata od podnošenja narudžbe ili Vam proizvodi nisu isporučeni na način naveden u e-poruci, molimo obratite se na adresu e-pošte webshop@zoocity.hr ili na broj telefona 01/2411-878 ili 01/7897-916, od ponedjeljka do petka od 08:00 do 16:00 sati.
  12. U slučaju problema ili nejasnoća tijekom narudžbe kontaktirajte operatera na adresu e-pošte webshop@zoocity.hr ili na broj telefona 01/2411-878 ili 01/7897-916 od ponedjeljka do petka od 08:00 do 16:00 sati.
  13. UNCONDITIONAL zadržava pravo neisporuke narudžbe ako postoji sumnja na zlouporabu.
  14. Račun za narudžbe se šalje fizički uz isporučenu narudžbu ili u elektroničkom obliku putem email u PDF formatu

 

Proizvodi i cijene

  1. Putem usluge možete naručiti većinu proizvoda. Iznimno, pojedini proizvodi se zbog veličine, lomljivosti i sl. ne mogu kupiti putem usluge. Njih se može kupiti isključivo na maloprodajnim mjestima ZOOCITY-a.
  2. Ako uz naziv proizvoda stoji oznaka "razne boje", "razni okusi", "razne veličine", "razni oblici" i sl., nije moguće naručiti specifično obilježje (primjerice točno određenu boju ili oblik proizvoda). Moguće je napisati napomenu uz narudžbu o kojoj se boji ili uzorku artikla radi. Napomena se upisuje u košarici na zadnjem koraku prilikom odabira načina plaćanja.
  3. Sve cijene proizvoda izražene su u eurima (€) i uključujući porez na dodatnu vrijednost.
  4. Cijena proizvoda ne uključuje troškove dostave i oni se posebno iskazuju.
  5. UNCONDITIONAL može povremeno uvesti popuste na kupnju putem usluge koji se mogu odnositi na određeno vremensko razdoblje, ali se takvi popusti neće odnositi na jasno naznačene proizvode u kategoriji "Akcijski artikli".
  6. Cijene proizvoda su podložne promjeni do trenutka potvrde narudžbe.
  7. Minimalan iznos narudžbe putem usluge je 6,64 € (bez troškova dostave).
  8. Cijene pojedinih proizvoda u internetskoj trgovini www.zoocity.hr mogu biti niže nego cijene istih proizvoda u dućanima, neovisno o tome je li proizvod na akcijskom sniženju ili ne.

 

Plaćanje

U postupku naručivanja može se odabrati jedno od sljedećih načina plaćanja:

  • Kreditnom ili debitnom karticom - mogućnost plaćanja na rate karticama Erste i PBZ banke (1-6 rata):
    • American Express - > Visa Premium
    • Diners Club
    • MasterCard
    • Maestro
    • Visa

UNCONDITIONAL (www.zoocity.hr) koristi mStart za online plaćanja.

mStart je siguran sustav za online plaćanje, plaćanje u realnom vremenu, kreditnim i debitnim karticama te drugim načinima plaćanja. mStart kupcu i trgovcu osiguravaju siguran upis i prijenos upisanih podataka o karticama što potvrđuje i PCI DSS certifikat koji mStart ima. mStart koristi SSL certifikat 256 bitne enkripcije te TLS 1.2 kriptografski protokol kao najviše stupnjeve zaštite kod upisa i prijenosa podataka.

  •  
  • Pouzećem - gotovinskim plaćanjem dostavljaču. Plaćanje pouzećem moguće je prilikom narudžbe za sve adrese na kontinentu i otoke koji su na popisu: https://gls-group.eu/HR/hr/dostava-na-otoke. Za sve preostale otoke nije moguće plaćanje pouzećem, zbog prirode dostave.
  • Općom uplatnicom/Virmanom - prilikom plaćanja općom uplatnicom potrebno je dati osobne i podatke o bankovnoj kartici. Uplatu za virmansku narudžbu je potrebno napraviti u rok od 24 sata od napravljene narudžbe.

Uplatu za virmansku narudžbu je potrebno napraviti u roku od 24 sata od napravljene narudžbe.

Upute za plaćanje općom uplatnicom:

Primatelj: UNCONDITIONAL d.o.o., Radnička cesta 177, Zagreb

IBAN: HR6024020061500025863

Erste&Steiermärkische Bank d.d.
Model i poziv na broj: 00 - [datum uplate u obliku npr. 07-04-2020]
Napomene: Opis plaćanja
Ovdje upišite broj narudžbe

 

Za izdavanje R1 računa preko webshopa potrebno je nakon napravljene narudžbe javiti se na webshop@zoocity.hr s podacima o firmi.

 

Sigurnost i obrada osobnih podataka

Obrada osobnih podataka i podataka o broju kreditne kartice zaštićena je najvišim sigurnosnim standardima koje osigurava mStart sustav za on-line autorizaciju kreditnih kartica u skladu sa zahtjevima kartičara i kartičarskih brendova te PCI DSS standarda. Autorizacija i naplata kreditnih kartica radi se korištenjem sustava mStart za autorizaciju i naplatu kartica u realnom vremenu.

Kako bi zaštita podataka bila potpunija, navedene povjerljive informacije o karticama (broj, datum isteka i CVV kod) ne pohranjuju se na serveru.

Transakcijom putem kartice upravlja treća strana koja zaprima broj kreditne kartice i ostale osobne podatke isključivo za identifikaciju i odobrenje transakcije. UNCONDITIONAL ne snosi odgovornost u slučaju neovlaštenog korištenja osobnih podataka i/ili broja kreditne kartice.

UNCONDITIONAL ne odgovara za zlouporabe kartica koje su posljedica korištenja usluge na računalu bez odgovarajuće zaštite.

Kartica se tereti tek nakon što UNCONDITIONAL potvrdi narudžbu i pripremi paket, kako bi se izbjeglo terećenje za robu koja se eventualno ne može isporučiti.Više o zaštiti osobnih podataka prikupljenih prilikom transakcije te detalje vezane uz obradu osobnih podataka od strane UNCONDITIONAL-a možete pronaći u našoj Izjavi o privatnosti.

 

Dostava

  1. Trošak dostave (za naručene proizvode u vrijednosti manjoj od 34 €) dodatno se obračunava 3,98 € (PDV uključen).
  2. Vrijeme isporuke - narudžbe napravljene od 8 do 12 sati od ponedjeljka do petka na dostavu kreću isti dan i predviđena je isporuka unutar 1-3 radna dana. Narudžbe napravljene radnim danom nakon 12 sati na dostavu kreću sljedeći dan. Narudžbe zaprimljene u petak do 12h krenut će na dostavu isti dan, a narudžbe zaprimljene nakon 12h ići će na dostavu u ponedjeljak.
  3. Dostava se vrši putem kurirske službe DPD i GLS te je raspoloživa na cjelokupnom teritoriju Republike Hrvatske, osim na pojedinim otocima na koje isporučuje HP. Raspoloživost te vremena dostave GLS-a i DPD-a možete pogledati na: https://www.dpd.com/hr/home/produkti_i_usluge/classic_usluga/hrvatska/raspored_dostave_na_otoke i https://gls-group.eu/HR/hr/dostava-na-otoke. U svrhu dostave proizvoda kupcu, UNCONDITIONAL dostavlja navedenoj kurirskoj službi osobne podatke kupca u svrhu ispunjavanja njegovih obveza iz ovog ugovora o kupoprodaji. Navedeni osobni podaci obuhvaćaju: ime, prezime, adresu za dostavu i kontakt telefona kupca. Više o navedenom možete pronaći u našoj Izjavi o privatnosti.
  4. Dostavljač će sms-om obavijestiti primatelja o vremenu isporuke, dan prije dostave. Ako dostavljač ne nađe primatelja na adresi navedenoj za uručenje pošiljke, dostavu će ponoviti još 3. i 5. dan od prve isporuke, uz prethodnu najavu, nakon čega paket ide u povrat, ukoliko nije preuzet.
  5. Cijena dostave navedena je u pregledu košarice prije izvršenja plaćanja. Za narudžbe u iznosu preko 34 € dostava je besplatna, a odnosi se na dostavu na jednu adresu. Iznimka su proizvodi koji u katalogu imaju izražen poseban trošak doplate, bez obzira na ukupan iznos narudžbe. Posebna nadoplata (ukoliko postoji) iskazana je kod svakog pojedinačnog artikla.
  6. Ako kupac odabere proizvode koji imaju izražen trošak posebne nadoplate za web narudžbu (FIKSNA DOSTAVA), a istodobno je kupio i proizvode bez posebne nadoplate za dostavu, ukupne vrijednosti proizvoda i fiksne dostave se zbrajaju i stvaraju preduvjet za besplatnu dostavu (iznos iznad 34 €). Popusti (akcije, posebne internetske akcije i sl.) na cijene pojedinih artikala ne umanjuju trošak posebne nadoplate web narudžbe, tj. troškove fiksne dostave.

 

Materijalni nedostaci


UNCONDITIONAL odgovara za materijalne nedostatke proizvoda, sukladno primjenjivim propisima. Kupac je obvezan obavijestiti UNCONDITIONAL o postojanju vidljivih nedostataka u roku od dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak, a najkasnije u roku od dvije godine od prijelaza rizika na Kupca. Kad se nakon primitka stvari od strane Kupca pokaže da stvar ima neki nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari, Kupac je dužan, pod prijetnjom gubitka prava, o tom nedostatku obavijestiti UNCONDITIONAL u roku od dva mjeseca računajući od dana kad je nedostatak otkrio.

Materijalni nedostaci za koje UNCONDITIONAL odgovara: 

(1) za materijalne nedostatke stvari koje je ona imala u trenutku prijelaza rizika na kupca, bez obzira je li mu to bilo poznato. 
(2) i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga. 
(3) Predmnijeva se da je svaki nedostatak stvari koji se pokazao u roku od jedne godine od trenutka prijelaza rizika postojao i u trenutku prijelaza rizika, osim ako prodavatelj dokaže suprotno ili suprotno proizlazi iz naravi stvari ili naravi nedostatka. 

      Nedostatak postoji:

1) ako stvar ne odgovara opisu, vrsti, količini i kvaliteti odnosno nema funkcionalnost, kompatibilnost, interoperabilnost i druge značajke kako je utvrđeno ugovorom o kupoprodaji, 
2) ako stvar nije prikladna za bilo koju posebnu namjenu za koju je potrebna kupcu i s kojom je kupac upoznao prodavatelja najkasnije u trenutku sklapanja ugovora te u odnosu na koju je prodavatelj dao pristanak, 
3) ako stvar nije isporučena sa svom dodatnom opremom i uputama, uključujući upute za instalaciju, kako je utvrđeno ugovorom o kupoprodaji ili 
4) ako stvar nije isporučena s ažuriranjima kako je utvrđeno ugovorom o kupoprodaji,
5) ako stvar nije prikladna za upotrebu u svrhe za koje bi se stvar iste vrste uobičajeno koristila, uzimajući u obzir sve propise Europske unije i propise Republike Hrvatske, tehničke standarde ili, ako takvih tehničkih standarda nema, primjenjive kodekse ponašanja u određenom području ako oni postoje, 
6) ako stvar ne odgovara kvaliteti i opisu uzorka ili modela koji je prodavatelj stavio na raspolaganje kupcu prije sklapanja ugovora
7) ako stvar nije isporučena s dodatnom opremom, uključujući ambalažu, upute za instalaciju ili druge upute, čiji primitak kupac može razumno očekivati, 
8) ako stvar ne odgovara količini ili nema ona svojstva i druge značajke, uključujući one koje se odnose na trajnost, funkcionalnost, kompatibilnost i sigurnost, koji su uobičajeni za stvar iste vrste i koje kupac može razumno očekivati s obzirom na prirodu stvari te uzimajući u obzir sve javne izjave koje su dali prodavatelj ili druge osobe u prethodnim fazama lanca transakcija, uključujući proizvođača, ili koje su dane u njihovo ime, osobito u oglašavanju ili označivanju, 
9) ako je stvar nepravilno instalirana odnosno montirana, a usluga instalacije odnosno montaže čini dio ugovora o kupoprodaji i obavio ju je prodavatelj ili osoba za koju on odgovara ili 
10) ako je stvar za koju je bilo predviđeno da je instalira odnosno montira kupac nepravilno instalirana odnosno montirana od strane kupca, a nepravilna instalacija odnosno montaža posljedica je nedostatka u uputama koje je dostavio prodavatelj ili, u slučaju stvari s digitalnim elementima, koje je dostavio prodavatelj ili dobavljač digitalnog sadržaja ili digitalne usluge. 

Ako je kupac na temelju izjava proizvođača ili njegova predstavnika očekivao postojanje određenih svojstava stvari, nedostatak se ne uzima u obzir ako prodavatelj nije znao niti morao znati za te izjave, ili su te izjave bile opovrgnute do trenutka sklapanja ugovora ili one nisu utjecale na odluku kupca da sklopi ugovor.

Nedostaci za koje UNCONDITIONAL ne odgovara:

UNCONDITIONAL ne odgovara za nedostatke ako su u trenutku sklapanja ugovora bili poznati kupcu ili mu nisu mogli ostati nepoznati, ali prodavatelj odgovara i za nedostatke koje je kupac mogao lako opaziti ako je izjavio da stvar nema nikakve nedostatke ili da stvar ima određena svojstva ili odlike.


Pregled stvari i vidljivi nedostaci

Kupac nije obvezan pregledati stvar niti je dati na pregled, ali je obvezan obavijestiti prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka u roku od dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak.

Ako se utvrdi postojanje materijalnog nedostatka UNCONDITIONAL može imati jednu od sljedećih obveza, sve u skladu s odredbama Zakona o obveznim odnosima prema izboru potrošača:

  • uklanjanje nedostatka,
  • predaja drugog proizvoda bez nedostatka,
  • sniženje cijene.

U slučaju isporuke pogrešnog artikla kupac se treba javiti na e-mail: webshop@zoocity.hr te proslijediti dokaz o krivoj isporuci, odnosno fotografiju pogrešno isporučenog artikla i broj narudžbe. UNCONDITIONAL će nakon utvrđivanja pogrešne isporuke, o vlastitom trošku, poslati ispravan artikl. Kad dostavljač dođe na adresu kupca s ispravnim artiklom, kupac treba dostavljaču predati pogrešno isporučen artikl i preuzeti ispravan artikl. U slučaju različitih cijena između pogrešno isporučenog artikla i naručenog artikla, kupcu će biti isplaćena razlika ako je više naplaćeno ili će kupac nadoplatiti razliku u slučaju da je naplaćeno manje. 

Kupac može raskinuti ugovor samo ako je prethodno dao UNCONDITIONAL naknadni primjereni rok za ispunjenje ugovora.

UNCONDITIONAL ima pravo odbiti uklanjanje nedostatka ako su popravak i zamjena nemogući ili bi mu time bili prouzročeni nerazmjerni troškovi uzimajući u obzir sve okolnosti, a osobito vrijednost stvari bez nedostatka, značaj nedostatka i pitanje može li se popravak odnosno zamjena obaviti bez znatnih neugodnosti za kupca.

Kupac može raskinuti ugovor i bez ostavljanja naknadnog roka ako mu je UNCONDITIONAL nakon obavijesti o nedostacima priopćio da neće ispuniti ugovor ili ako iz okolnosti konkretnog slučaja očito proizlazi da UNCONDITIONAL neće moći ispuniti ugovor ni u naknadnom roku, kao i u slučaju kad Kupac zbog zakašnjenja Prodavatelja ne može ostvariti svrhu radi koje je sklopio ugovor.

Ako UNCONDITIONAL u naknadnom roku ne ispuni ugovor, on se raskida po samom zakonu, ali ga Kupac može održati ako bez odgađanja izjavi UNCONDITIONAL da ugovor održava na snazi.

Ako je nedostatak neznatan, kupac nema pravo na raskid ugovora, ali mu pripadaju druga prava iz odgovornosti za materijalne nedostatke uključujući i pravo na popravljanje štete. Teret dokaza da je nedostatak neznatan je na UNCONDITIONAL

Troškove otklanjanja nedostatka i predaje druge stvari bez nedostatka snosi prodavatelj.

Prijava reklamacije trebala bi sadržavati ime i prezime kupca, adresu, broj narudžbe, naziv artikla te, radi bržeg rješavanja vašeg predmeta, fotografije oštećenja, odnosno nedostataka. Prijava reklamacije možete poslati putem emaila na: reklamacije@zoocity.hr ili pošaljete na adresu UNCONDITIONAL d.o.o., Radnička cesta 177, 10000 Zagreb. Prodavatelj će prihvatiti reklamaciju i u drugom obliku.

 

U slučaju da su nedostaci posljedica nestručnog puštanja u rad, upravljanja, skladištenja, održavanja ili drugih nestručnih zahvata kupca, prodavatelj ne snosi odgovornost. Takve nedostatke, kao i nedostatke koje nisu pokriveni jamstvom i/ili nakon isteka jamstvenog roka, prodavatelj će otkloniti po nalogu kupca u skladu s tada važećim cjenikom servisiranja.

 

 

Pravo na jednostrani raskid ugovora

Potrošač može ugovor jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga.
Rok od 14 dana započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, proizvod predan u posjed.

Ako potrošač ne bude obaviješten o pravu na raskid ugovora, pravo potrošača na jednostrani raskid ugovora prestaje po isteku 12 mjeseci od isteka roka od 14 dana.
Ako je prodavatelj dostavio potrošaču obavijest o pravu na raskid ugovora u roku od 12 mjeseci pravo na jednostrani raskid ugovora prestaje po isteku roka od 14 dana od kada je potrošač primio tu obavijest.

Da bi potrošač mogao ostvariti pravo na jednostrani raskid ugovora, isti mora prodavatelja obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka od 14 dana i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom na adresu UNCONDITIONAL d.o.o., Radnička cesta 177, 10000 Zagreb ili elektroničkom poštom na webshop@zoocity.hr u kojoj će navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, telefaksa ili adresu elektroničke pošte: webshop@zoocity.hr 

Potvrdu primitka izjave o jednostranom raskidu ugovora prodavatelj će dostaviti potrošaču bez odgađanja, elektroničkom poštom. U slučaju raskida ugovora, svaka je strana dužna vratiti drugoj strani ono što je primila na temelju ugovora. 

Osim kada je prodavatelj ponudio da robu koju potrošač vraća sam preuzme, prodavatelj mora izvršiti povrat plaćenog tek nakon što mu roba bude vraćena, odnosno, nakon što mu potrošač dostavi dokaz da je robu poslao natrag prodavatelju, ako bi o tome prodavatelj bio obaviješten prije primitka robe. 

Prodavatelj nije u obvezi izvršiti povrat dodatnih troškova koji su rezultat potrošačeva izričitog izbora vrste prijevoza koji je različit od najjeftinije vrste standardnog prijevoza koji je ponudio prodavatelj. Prodavatelj mora izvršiti povrat plaćenoga služeći se istim sredstvima plaćanja kojim se koristio potrošač prilikom plaćanja, osim ako potrošač izričito ne pristane na neko drugo sredstvo plaćanja, te uz pretpostavku da potrošač ne bude obvezan platiti nikakve dodatne troškove za takav povrat.

Osim ako je prodavatelj ponudio da robu koju potrošač vraća sam preuzme, potrošač mora izvršiti povrat robe bez odgađanja a najkasnije u roku od 14 dana od kada je obavijestio prodavatelja o svojoj odluci da raskine ugovor. 

Potrošač je dužan vratiti artikl u neoštećenoj originalnoj ambalaži, na ZOOCITY, Ulica kneza Branimira 119c, 10000 Zagreb, svaki radni dan od 8h- 16h, uz prethodnu najavu na e-mail webshop@zoocity.hr. Potrošač može koristiti i obrazac za povrat robe:

ZOOCITY_OBRAZAC_ZA_JEDNOSTRANI_RASKID_UGOVORA_1.docx

Smatra se da je potrošač izvršio svoju obvezu povrata robe na vrijeme ako prije isteka roka pošalje robu ili je preda prodavatelju, odnosno osobi koju je prodavatelj ovlastio da primi robu. 

Potrošač je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti proizvoda.

Kako bi potrošač utvrdio prirodu, obilježja i funkcionalnosti robe isti može postupati s robom i pregledati robu isključivo na način na koji je to uobičajeno pri kupnji robe u poslovnicama prodavatelja. Robu koju kupac namjerava vratiti u roku od 14 dana isti ne smije, primjerice, montirati, koristiti niti smije poduzimati osobito bilo koje radnje koje se ne smiju poduzimati u fizičkoj poslovnici prodavatelja, kao i one kojima bi umanjio vrijednost robe.

U periodu u kojem potrošač ostvaruje pravo povrata robu mora čuvati s dužnom pažnjom. U slučaju umanjenja vrijednosti proizvoda koje je rezultat prekomjernog rukovanja Proizvodom Prodavatelj će procijeniti umanjenje vrijednosti Proizvoda uzimajući u obzir objektivne kriterije svakog pojedinog slučaja te će o tome izvijestiti Kupca.

Pravo na raskid ugovora o kupoprodaji nije dopušten u sljedećim slučajevima:

  1. predmet ugovora je roba ili usluga čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja trgovca, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava potrošača na jednostrani raskid ugovora,
  2. predmet ugovora je roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača ili koja je jasno prilagođena potrošaču,
  3. predmet ugovora je zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave,
  4. predmet ugovora je roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima,
  5. potrošač je posebno zahtijevao posjet trgovca radi obavljanja hitnih popravaka ili poslova održavanja, s time da ako prilikom takvog posjeta, uz one usluge koje je potrošač izrijekom zahtijevao, trgovac pruži i neke druge usluge, odnosno isporuči i neku drugu robu osim one koja je nužna za obavljanje hitnih popravaka ili poslova održavanja, potrošač ima pravo na jednostrani raskid ugovora u vezi s tim dodatnim uslugama ili robom.

Povrat proizvoda

  1. Kupac ima pravo na povrat proizvoda u roku u slučaju:
    • Isporuke proizvoda koji nije naručen;
    • Isporuke proizvoda kojem je istekao rok trajanja;
    • Isporuke proizvoda koji ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu.
  2. U slučaju da želite zamijeniti ispravan i nekorišten proizvod koji Vam ne odgovara (primjerice zbog neodgovarajuće veličine i sl.), molimo da se u roku od 15 dana od dana dostave obratite na adresu e-pošte: webshop@zoocity.hr ili na broj telefona 01/2411-878 ili 01/7897-916 od ponedjeljka do petka od 08:00 do 16:00 sati, te da u istome roku proizvod u originalnoj ambalaži vratite na adresu ZOOCITY, Ulica kneza Branimira 119c, 10000 Zagreb, uz naznaku "Povrat proizvoda".
  3. Po primitku proizvoda u originalnoj ambalaži UNCONDITIONAL će Vam bez naplate troškova dostave poslati zamjenski proizvod po Vašem izboru. Kupac će biti terećen za iznos razlike u cijeni.
     

Obavijest o načinu podnošenja pisanog prigovora potrošača

Sve prigovore sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača, potrošač može poslati putem pošte na adresu:

UNCONDITIONAL d.o.o Radnička cesta 177, ispunjavanjem obrasca niže ili elektroničkom poštom na reklamacije@zoocity.hr 

ZOOCITY_OBRAZAC_ZA_REKLAMACIJU.docx

Kako bi potrošaču UNCONDITIONAL d.o.o. odgovorio na pisani prigovor koji nije upućen elektroničkom poštom, mole se potrošači da navedu točne podatke o svome imenu i prezimenu te adresi na koju će im biti dostavljen odgovor. 

UNCONDITIONAL d.o.o. bez odgađanja će, po primitku prigovora, potrošaču potvrditi primitak istog.

Odgovor na prigovor potrošača UNCONDITIONAL d.o.o. zakonski mora dati u pisanom obliku najkasnije u roku 15 dana od dana primitka prigovora. 

U slučaju eventualnog spora UNCONDITIONAL d.o.o. i potrošač će spor riješiti mirnim putem, a ako nije moguće nadležan je stvarno i mjesno nadležan sud u Republici Hrvatskoj uz primjenu hrvatskog prava. 

Rješavanje sporova je moguće pred centrima za mirenje.

Potrošačke sporove moguće je rješavati putem ODR platforme Europske komisije https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage 

 

Ažurirano 1.1.2024.